søndag den 24. juli 2016

Sommerferie 2016 #4

Der har været stille den seneste uge, og det er bare fordi drengene og jeg har nydt ferien, solen og livet. Vi har plasket med vand i haven, grillet pizza, spist hjemmelavet is - 2 gange. Bare hygget og nydt samværet - selvfølgelig har drengene haft lidt konflikter, men det mest sidst på dagen, når de har fået nok af varmen.

Vi er stor-brugere af biblioteket, og Oliver fandt endnu en god familiefilm - jeg har tidligere nævnt at vi godt kan lide genindspilningerne af Far til fire og Min søsters børn. 

Vandballoner har været et STORT hit :)

Pizza på weberen

Rabarber-mojito i solens sidste stråler :)

Hjemmelavede ispinde

I morgen begynder jeg på job igen, så nu vil jeg smide mig i sofaen med en portion hjemmelavet is og nyde den sidste ferieaften :) Jeg vender snart tilbage med hvad jeg syede i går, da jeg havde sydag med #Syklubbenkøge - jeg har prøvet en masse nye ting, og det glæder jeg mig til at vise frem.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige sommerbilleder Pia, man bliver jo helt i sommerstemning og får lyst til at rejse over og besøge dit lille hyggelige hjem med dine søde drenge.

    Forsat rigtig god sommer til trods for arbejdsdag i morgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helena :) det ku være hyggeligt med besøg fra dig - jeg har også længe tænkt det snart er tid til at besøge Århus igen :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...