onsdag den 27. juli 2016

Turkise hajer

På vej hjem fra ferie kørte vi forbi Stofdepotet i Næstved, og der faldt Oliver over dette fine haj-stof. Og i lørdags til sydag i #syklubbenKøge fik jeg syet hans bluse. Halsåbningen er anderledes end normalt, for jeg har - ENDELIG - fået taget mig sammen til at prøve min tapebinder på min Janome Coverpro, og det gik ret hurtigt at lære :) Og det kom så Oliver til gode her i halsen:

Ranglan fra Ottobre

Jeg er løbet tør for størrelsesmærker i str. 128, men de er bestilt :)


Ottobre nr. 1/2016 - nr. 4  - str. 62

Ihh, hvor blir det pænt og nemt at lave babytøj :)
Og det er på det helt rigtige tidspunkt, at jeg har fået det gjort, for jeg skal i gang med at sy en masse babytøj i str. 40-44 til min svigerindes niece - men det skal jeg nok skrive mere om, for det er ikke nemt at finde mønstre/info om så småt tøj.

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...