søndag den 21. august 2016

Flere færdige syprojekter

I de sidste to uger har hverdagen virkelig taget over, og jeg har ikke fået syet/blogget meget. I den første af ugerne var der skolestart, sproggruppestart (Mathias har lidt problemer med udtalen af 'r', og han er derfor optaget i kommunens sproggruppe) og forældremøde. I den forgangne uge havde jeg to lange kursusdage, og så ramte en voldsom forkølelse mig. Den hænger stadig ved, men jeg har det bedre, og jeg får syet og hygget i denne weekend.

I begyndelsen af august blev disse projekter færdige, jeg har bare ikke fået vist dem frem før nu.

To lange hagesmække med navn

Et par Olaf shorts til Mathias i str. 116 

Barnevognspude

Sengerand til vugge
Betræk til madras til kravlegård
2 patchworkpuder magen til den min morfar fik i juni

OL slutter i dag og dermed også #krealegene på Instagram. Jeg har ikke fået lavet så meget i den forgangne uge, men arbejder hårdt på at få ryddet ud i et par UFO'er inden aftenens håndboldkamp - jeg glæder mig til at skulle se den kamp :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...