mandag den 1. august 2016

Helenas smukke tegninger

Helena er en af de bloggere jeg har fulgt længst tid, og jeg har faktisk været heldig at møde hende et par gange i Århus. Hun er virkelig en multi-kunstner! Jeg har byttet/købt mig til både en halskæde samt flere af hendes skønne tegninger.

I foråret købte jeg dette, og det har fået plads lige ved siden af min syplads.

Ved siden af hænger mit Mobilepay-billede, som jeg skal have med næste gang jeg skal have en stand eller på loppemarked igen - det er så meget nemmere, når man tydeligt skilter med Mobilepay :) 
JA! min hultavle roder ret meget :)

Helena var så sød, at sende dette billede med, fordi hun ved mine drenge - og ISÆR Oliver - ELSKER LEGO. Jeg har sat LEGO-manden op på turkisblå karton og så i rammen, og nu hænger han ovenover Olivers LEGO-reol i gangen - glæder mig til han kommer hjem om en uges tid, så han kan se den :)


Da jeg lavede min billedvæg i køkkenet for 3 år siden viste jeg yderligere en af Helenas tegninger - den hænger der stadig og indlægget er lige her

2 kommentarer:

  1. Kære Pia.
    Tusind tusind tak for dine søde og varme ord, blev simpelthen så rørt over at læse dette indlæg.
    Det er så sjovt at tænke på, hvordan et blogvenskab kan føre til så varme bekendskaber.

    Nu må vi altså snart få set, om vi ikke kan ses igen, kunne simpelthen være så hyggeligt.

    Igen tak for dine søde ord Pia, det betød virkelig virkelig meget.

    Kærlige sommerhilsner Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde og kærlige hilsen :) jeg håber snart at kunne komme til Århus igen, og så skriver jeg selvfølgelig til dig ;) knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...