lørdag den 20. august 2016

Inspiration fra lullu.b

For en uge siden blev en veninde gift. Jeg har kendt hende siden børnehaven, men det er først de sidste par år, vi har set hinanden som veninder. Vi har aldrig været uvenner, hun har altid været blandt min kusines bedste veninder, og nu er hun også min veninde. En lidt fjernere veninde, men vi snakker alligevel fortroligt, når vi ses. Derfor fortjente hende og manden da også en lille gave, og den tog min kusine med til dem, for jeg kunne desværre ikke tage med til globryllup. Fra mit eget (nu opbrudte) ægteskab ved jeg, at det er vigtigt at lave noget sammen, og derfor valgte jeg den måske lidt kedelige gave i form at et brunch-gavekort. Men til gengæld spicede jeg indpakningen gevaldigt op med inspiration fra lullu.b




Æsken og det transparante papir er fra Søstrene Grene.
Det hvide pap med rød splash har jeg selv lavet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...