fredag den 12. august 2016

Sommergarderoben 2017

I forsommeren, da jeg opdagede Oliver manglede sommertøj, valgte jeg at klippe og sy det i str. 128, selvom han pt. bruger 122 - for så kan han jo også bruge det næste år. Det var sgu smart, for med det vejr vi har haft de sidste par uger, kombineret med min langsomme proces, har gjort at tøjet først er blevet færdigt nu.. Og derfor kommer det jo nok desværre først rigtigt i brug til næste år.

Flere af tingene har dog været færdige et stykke tid, men jeg har manglet str.-mærker.
De er nu modtaget og syet i.

Ronaldo/Messi/Zlatan-blusen til Olivers første skoledag i 1.B

I Tyskland købte jeg lige præcis nok af disse to stoffer til en bluse til hver af drengene, samt et sæt ærmer til blusen ovenover.

Matchende sæt :)

På instragram er jeg med i #krealegene som kører herunder OL. Min disciplen er at få ryddet ud i halvfærdige projekter samt stofbunkerne, og det hjalp en lille bestilling på to hagesmække med :)

6 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting du har syet

    SvarSlet
  2. Så flotte sager!! :) er især vild med shortsene. I øvrigt skulle sommeren komme igen i næste uge. Man har da lov at håbe...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) ja heldigvis har der været et par muligheder for shorts, så dejligt jeg havde fået det syet ;)

      Slet
  3. Super flotte ting du har lavet :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...