torsdag den 8. september 2016

August 2016

August var en blandet måned - den første halvdel var stille og den sidste halvdel var travl og jeg har ikke fået lavet meget kreativt eller her på bloggen. Men det var absolut en dejlig måned :)

Jeg fik ikke gået så meget som ønsket, men en forkølelse tog lige energien i næsten 2 fulde uger.. Kun 33,5 km blev det til..

En rest LEGO-jersey blev til butterflies og en hårsløjfe til vores weekendtur

I en af weekenderne tog min veninde og jeg samt vores til sammen 3 børn en tur i Legoland. Vi kunne ikke få et værelse på et af de billigere hoteller i nærheden, så vi undersøgte Hotel Legoland og fandt et vildt godt tilbud:) Vi endte på et af deres Adventure værelse til stor glæde for børnene.

Knage på toilettet ved den ene restaurant

Spindelvæv på vores værelse

Skorpion på vores værelse

Oliver og Lærke krammer lige Ninjago-Kai <3

;o)

Selfie-time <3

August var jo OL-måned, og på Instagram deltog jeg i #krealegene, hvor mit mål var at få ryddet lidt ud i mine halvfærdige projekter. Det blev til en bunke færdige savlesmække:



Jeg har købt nogle af Pryms plastikknapper, og det fungerer slet ikke for mig! De ødelægger stoffet, fordi de er så stramme :( Jeg skrev om det på Instagram, og ifølge @stof2000 vil de nu tage kontakt til Prym - jeg har også selv tænkt mig at sende dem en mail, da de små "knap-holder-dimser" ikke sidder fast på min tang... Andre der oplever samme problem?

Jeg har stadig gang i en masse projekter, og nu FORSØGER jeg IGEN at lave ét projekt færdigt af gangen - og så håber jeg at blive lidt mere aktiv på bloggen igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...