lørdag den 24. september 2016

Præmatur heldragt #2

Det har taget lidt længere tid end håbet, men nu har jeg fået ændret heldragte-mønstret til at være med bindebånd. Det gik faktisk nemt og hurtigt, så jeg håber på at få syet et par stykker til snarest.

Til højre er det oprindelig mønster og til venstre er min bindebåndsversion
Begge er str. 44

Min svigerindes niece fik jo en lille pige midt i juli, og det var hende, som satte al præmatur-syningen igang - og dette er min del af gaven :) I ugens løb fik jeg nyhedsbrevet fra Partner-ads, og deri nævnte de hjemmesiden fortidligfødt.dk - den kendte jeg ikke, men de har tøj ned til str 38 og de leverer gerne direkte til Rigshospitalet - det er noget ret så fint tøj, så tjek det ud, hvis du kender nogen der kunne have glæde af præmaturt babytøj :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...