mandag den 31. oktober 2016

Oktober 2016

Jeg har været stille de sidste par uger, og det skyldes i høj grad endnu en tjenesterejse til udlandet. Denne gang var til mit elskede Italien, og endda i smukke, smukke Firenze.


En stor stofbutik med de smukkeste beklædningsstoffer

En mindre stofbutik med brokader

Samme butik som ovenover
Firenze var bare smuk <3

Torsdag aften var der middag på en restaurant med udsigt ud over Firenze

På vej hjem igen <3

Oktober har også budt på hygge med drengene, og vi har fået den lækre vane at drikke varm chokolade med flødeskum MUMS!

Ham her har spillet sin første håndboldkamp OG scoret sit første mål!
Mor her er MEGA stolt!

Oktober har været en god måned med en masse personlige oplevelser, og jeg er helt klar til en ny måned med nye oplevelser, hygge med ungerne og så småt gøre klar til jul :)

2 kommentarer:

  1. Italien og Firenzes skønhed er indiskutabelt, det kan jeg godt forstå, at du har nydt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vil helt sikkert gerne derned igen ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...