lørdag den 1. oktober 2016

September 2016

Så gik endnu en måned - synes tiden flyver afsted for tiden. September har været en travl arbejdsmåned, for vi har lavet budget for både resten af 2016 samt for hele 2017, så der har været mange møder og materialer, der skulle laves igen og igen.

På hjemmefronten har vi fået hygget, og Oliver og jeg er igen begyndt at spille Matador om aftenen. Det er hyggeligt og så øver vi matematik samtidig og får snakket lidt om dagens oplevelser.


Vi har fået nydt det dejlige vejr, og det lykkedes mig om sider at få malet min facade - dét har jeg udskudt hele sommeren...


Jeg har fået lidt gang i både læsningen og klippeklistren, og det er sgu bare hyggeligt, så det SKAL jeg altså blive bedre til at prioritere :)

Indbydelser til min mormor og morfars guldbryllup


En bunke blandede kort

En hyggestund på Baresso - glæder mig til at læse videre i bogen :)

Smuk morgen forleden

Mathias har haft et par dage med feber, så i torsdags arbejdede jeg hjemme, mens han hyggede med film/klippeklistren/ipad - virkelig hyggeligt selskab (selvom han allerede fra kl 10 begyndte at spørge hvornår Oliver kom hjem fra skole...). I september er Mathias fyldt 5 år, og vi holdt en LEGO fødselsdag for ham, men for at dette indlæg ikke bliver endnu mere billedtungt, får det sit eget indlæg en af de nærmeste dage :)

Jeg har ikke fået syet så meget, men det skyldes bl.a. at jeg er igang med 2 store projekter, som jeg forhåbentlig snart kan vise frem. Jeg har stadig masser af ideer og bunker af stof, og jeg håber da at få syet nogle flere ting til min salgsgruppe, for igen i år donerer jeg 10% af mit oktobersalg til Kræftens Bekæmpelse. Desværre er tid lidt en mangelvare, for i de to næste uger er der et par aftenmøder/overnatning med arbejdet, og i efterårsferien er jeg så heldig at skulle arbejde i Italien, mens ungerne er hos deres far/bedsteforældre/oldeforældre... 

Oktober du kan bare komme - jeg ER klar...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...