tirsdag den 8. november 2016

Lyserød oktober

Lige som sidste år har jeg i oktober doneret 10% af mit salg til Kræftens Bekæmpelse - jeg har været medlem i mange år, og efter jeg sidste år mistede min kære faster til kræft, betyder det meget for mig at bidrage til at få knækket kurven med kræfttilfælde.


Jeg fik nået at sy mere end jeg havde turde håbe, men jeg fik til gengæld ikke solgt så meget af det jeg havde liggende "på lager". Jeg har 'kun' doneret 1/4 i forhold til sidste år, MEN sidste år gik jeg hjemme og der syede jeg hver dag, hele dagen. Alt i alt er jeg nu godt tilfreds med min lille donation :)
Trip trap hynde i det lækre luftballon poplin fra Stof2000

Et par blå vimpler, et vådserviet-etui i uglestoffet fra Brighton og endnu en lang hagesmæk

Etuier til vådservietter

Elefanthue i noget af det jersey jeg har liggende fra Olivers bluser

En bestilling fra en af mine nye stamkunder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...