tirsdag den 29. november 2016

Pakkekalender

I søndags var jeg hjemme hos min mormor og morfar for at aflevere de 32 bordkort, som skal bruges til deres guldbryllup om 11 dage. I sommers gav jeg min morfar et 'gavekort' på indbydelser og bordkort til festen, og det tog de heldigvis imod og bad mig lave både indbydelser og bordkort. Jeg har holdt det i samme stil med to guldhjerter.


Jeg har længe gået med tanken om at lave en pakkekalender til min mormor og morfar, og jeg kom da også i gang i begyndelsen af november. Men her i weekenden kom jeg lidt i tidsnød, så nogle af ideerne blev ændret, men alt i alt er jeg blevet ret tilfreds. Og den glæde OG overraskelse mine bedsteforældre viste, er bare det hele værd <3

Pakkekalenderen betyder, at hver dag frem til jul viser jeg, hvad jeg har lavet i kalenderen. Det meste er hjemmelavet, dog er der et par gengangere. Håber det kan give jer et par ideer til små hjemmelavede gaver.


2 kommentarer:

  1. Søde og enkle bordkort. Glæder mig til at se indholdet i pakkekalenderen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Håber det har givet lidt inspiration ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...