torsdag den 17. november 2016

Pink/lilla tæppe - indlæg nr. 800

Denne her kombination af lilla og pink er altså bare lige i øjet. Ville lidt ønske jeg selv havde en lille pige at bruge det til, og min veninde der var til scanning i mandags venter en lille dreng. I stedet for kommer det snart ind til UMMI og bliver forhåbentlig solgt og kan glæde en lille sød pige :)


De mørkelilla stjerner (ligner mest lilla grums på billedet) er fra min tur til Brighton i sommers, resten er fra Stof2000. Firkanterne er 21x21 cm og hele tæppet er ca. 100x100 cm med mørklilla bagside og 2 lag pladevat. Jeg havde lidt udfordringer med at få lagt det op. Det så for ordnet ud, hvis jeg lavede det med en enkelt forskydning mellem hver række. Så forsøgte jeg at lægge det helt tilfældigt, men ville gerne have én af hver i hver række og søjle - dét var svært. Til sidst endte jeg med at forskyde med 2 i hver række, og det blev ret så godt (hvis jeg selv skal sige det :))

2 kommentarer:

  1. Ja det blev da rigtig flot :-)
    Tillykke med din veninde, bliver spændende med en lille fyr.
    Laver du giveaways til jul, så deler jeg gerne på min nye blog:
    www.nygiveaway.blogspot.dk

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria.
      Jeg fik desværre aldrig svaret dig, men jeg har muligvis en kommende GA - og så skal jeg nok kontakte dig :)

      God weekend, Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...