lørdag den 10. december 2016

10. december

I dag er en helt speciel dag. I dag har min mormor og morfar guldbryllup. Tænk at de har været gift i 50 år, det er fandme fucking sejt! Og det skal altså fejres i stor stil. Først et par timers morgenmad derhjemme, og så middag og fest på et nærliggende hotel med efterfølgende overnatning. Min eks har heldigvis ladet mig få drengene med til festen, og det er jeg ham evigt taknemmelig for, for det her er once in a lifetime.

I pakkekalender har de i dag fået  en stor æske After Eight, som er en af min morfars yndlings <3



Jeg har naturligvis stået for skjoldet, og jeg håber familien er tilfredse med mit arbejde. Min mor valgte farverne rød og guld, og jeg har så valgt at komme noget grønt på i form af mistelten og gran, som jo er en stor del af julen (og kærligheden)


Min bror og jeg er gået sammen om gaven, og vi har købt et weekendophold med to overnatninger, 2x morgenmad og 1 middag. Vi købte det til Black Friday, hvor GO DREAM havde 20% på bl.a. denne oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...