tirsdag den 20. december 2016

20. december

I går var min mormor og morfar på besøg og spise og julehygge, og for at aflevere gaver til drengene, som skal hjem til deres far og holde jul. Drengene får 'kun' én jul, og det skyldes flere ting. Den væsentligste er, at de på fars side kun får gave af far og farmor & farfar. Sidstnævnte giver ALTID 500 kr indsat på bankkonto + en evt. lille ting, såsom en bluse eller lignende. Så hvis min families gaver ikke var der, var der ikke meget jul over det for drengene, og drengene er det vigtigste!

Jeg skal holde jul med mine forældre, bedsteforældre, min mors to søskende, deres ægtefæller og mine to fætre på hhv. 8 og 11 år. Jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt, selvom jeg da helst vil tilbringe julen med mine drenge.

Nå, men i dagens pakke er igen et par grydelapper, denne gang i stof fra Stof & stil. Ligesom d. 12. december er de ca. 20x20 cm, har to lag termolam samt ét lag pladevat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...