søndag den 25. december 2016

24. december

GLÆDELIG JUL alle sammen

I går var en drillegave i pakkekalenderen, for jeg har fyldt et syltetøjsglas med clips fra dåseøl/sodavand. Min morfar samler på dåse-clips for en dame, som kender nogen der anvender dem til at lave proteseben, så derfor samler en stor del af familien sammen til min morfar. Der går helt sport i det til sammenkomsterne :)



I går var første gang jeg skulle undvære mine to drenge juleaften. Det gik fint, men selvfølgelig savnede jeg dem. Jul er altså noget andet, når man ikke kan se glæden og julelysene i sine børns øjne. I morgen formiddag kommer krudtuglerne hjem, og så kan vi tage til julefrokost hos mine bedteforældre.

Nu vil jeg smide mig ind på sofaen, og se Den Store Jule- og Nytårsbagedyst. Håber I nyder juledagene lige som i allerhelst vil :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...