søndag den 18. december 2016

Adventsgaver #4

I dag får de 6 heldige asener lidt forskellige gaver:

- grydelapper til mine forældre og svigerinde
- glögg til min ene veninde - hun ELSKER glögg
- to chokoladeskeer til en anden veninde
- hjemmelavet vanilleekstrakt til to bageglade veninde (de tomme/brugte vanillestænger står bare i en flaske vodka)

De små flasker er fra Søstrene Grene, skeerne er købt i den lokale genbrug.


Mine bedsteforældre fik chokoladeskeer d. 6. december

Grydelap ca. 40 x 40 cm (før syning)


Hver søndag får jeg sms'er, snap's og lignende med glæde over dagens gave, så det har helt klart været det hele værd at lave adventsgaverne - næste år skal jeg bare komme i gang i lidt bedre tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...