fredag den 30. december 2016

Hjemmelavede julegaver

Det blev ikke til mange hjemmelavede gaver i år, men især én af gaverne gjorde STOR lykke!

Jeg har syet to ens sweatshirts til mine niecer. Billedet viser slet ikke hvor lækkert stoffet er. Det er MEGA blødt, og bambierne er med glimmer.


Derudover fik min lille niece Augusta også fire puder, som passer til den tipi jeg har syet, som en gave fra hendes forældre. Min bror har ikke fået købt rundstokkene, så jeg kan ikke få et ordentligt billede af den. Så snart det sker, kommer der et tipi-indlæg, hvor jeg fortæller hvordan jeg har gjort :)


Den gave jeg havde glædet mig mest til at give, var en fotobog med min mormor og morfars guldbryllup. Det var min morfar, som åbnede gaven, og han blev så rørt da han så hvad det var. Han takkede for den mange gange den aften. Mine drenge fik som altid også en fotobog med det seneste år. Alle tre bøger er bestilt hos fotosjov.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...