onsdag den 28. december 2016

Julekjolen

I juni købte jeg en masse stof på stofogstil.dk, og jeg faldt bl.a. over en jadefarvet satin med sort blonde. Jeg tænkte det kunne blive en fin kjole, og ved middagstid juleaften fik jeg syet endnu en Fernanda-kjole (dvs. jeg brugte Stof2000 mønster Fernanda og forlængede blusen til en kjole). Alle kanter er kantet med sort rib på min coverpro. Det var SÅ nemt og mega hurtigt, og det er absolut ikke sidste gang jeg vil gøre det sådan :)



Jeg har bundet et bredt sort satinbånd i livet, så jeg fik lidt mere talje. Jeg er ovenud tilfreds med kjolen, og nu leder jeg efter nyt stof til at sy endnu en kjole af - desværre er stoffet udgået på hjemmesiden, men måske man kan være heldig i en af butikkerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...