søndag den 15. januar 2017

Et par småting med strygestof

Min symaskine er sendt til service, den har nok trængt længe, og nu vil den altså ikke mere. Derfor forsøger jeg at få ryddet op i andre projekter, og jeg var heldig lige at låne min venindes maskine to dage, så jeg kunne sy de to hagesmække.



Bukserne syede jeg i efteråret, men Oliver har fået lavet hul på knæet, så jeg har strøget en stjerne på knæet - forhåbentlig gør det at bukserne kan holde lidt længere.



Under håndboldherrernes 2. VM-kamp fik jeg syet de her to aktivitetsterninger færdige, de har længe ligget og været halvfærdige, men NU skal der altså ryddes ud i de mange UFO'er...


Jeg har også fået sat navn på drengenes (nye) handsker - de har begge smidt 2-3 par væk i løbet af vinteren, og selvom der står navn indeni er de bare VÆK. Da jeg så Linda (@boldreel) lave navne i strygestof og stryge på, blev jeg straks inspireret til at gøre det samme. Føtex havde tilbud på handsker, så jeg gav lige under 40 kr/par.



Det er forhåbentlig sidste gang jeg har skåret strygestof i hånden, jeg har nemlig købt en Silhouette Cameo 3. Nu skal jeg bare have den installeret på min Mac og så lære den at kende - uhh jeg glæder mig :) Hvis du kender til fifs og tricks, så hører jeg gerne fra dig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...