torsdag den 23. marts 2017

Buzzador #8 - Santa Maria laksewraps

Igen har jeg været heldig at få lov at teste noget igennem Buzzador, og denne gang var det Santa Marias laksewraps. Jeg fik en pakke wraps, lemon chutney og en pose krydderier.

Tilberedningen var nem og jeg var ret positivt overrasket over, at der i krydderiposen er den stegepose, som laksen skal tilberedes i.

Jeg synes krydderiblandingen smagte for meget af ingefær, men ideen med pulled laks er lækker. Hvis jeg skal lave det igen, blander jeg selv nogle krydderier. Chutneyen smagte på ingen måde syrligt, men mere sennepsagtig, så den skuffede mig lidt.


Det er absolut ikke sidste gang jeg laver en wrap med laks, men det bliver uden chutney og mine egne krydderier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...