søndag den 30. april 2017

Syklub og UFO'er

2. påskedag havde jeg besøg af Katrine (@binserdk) og Henriette (@dottiedk), og så syede vi ellers bare i 7-8 timer. Det var bare SÅ hyggeligt. Jeg havde intet forberedt, men så fik jeg færdiggjort en masse UFO'er, som jeg længe har haft liggende.

To bluser til mine niecer (påbegyndt i januar 2017)

Hele stakken med de nu færdige projekter :)

Bluse til min kusines søn, og så syede jeg en babydragt i samme stof, for på et eller andet tidspunkt skal han nok være storebror. Stoffet er fra Stof & Stil (2013/2014). Både min kusine og hendes mand har en svaghed for elge.

Kjole og shorts til min venindes datter.

Kravlegårdstæppe syet af diverse restestoffer fra andre projekter - tæppet bliver snarest sendt ind til UMMI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...