torsdag den 25. maj 2017

Opfyldning hos UMMI

Jeg forsøger stadig at rydde ud i alt det stof jeg har i skabe og skuffer herhjemme, og lige meget hvor meget jeg syer, synes jeg ikke stofbunkerne bliver mindre.. Men lidt må det hjælpe, når jeg lige har sendt en stak hagesmække, et kravlegårdstæppe og en stak bittesmå babybukser ind til UMMI.

En god blandet stak hagesmække i bomuldsstof

Jeg har tidligere syet nogle præmature babybukser, men det var mest i drengefarver, så blev lige nødt til også at sy nogle i pigefarver, inden de blev sendt afsted til KBH. Mønster og vejledning kommer på bloggen snarest :)

Kravlegårdstæppet kan ses her.

Håber I får nogle dejlige fridage. Jeg er alene hjemme, og har masser af planer med renovering af huset, syning, konfirmation og så er der jo lige den der triatlon på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...