onsdag den 28. juni 2017

Et par bestillinger

Sylysten er stor for tiden, mens den mulige tid er alt, alt for kort. Jeg trænger til weekend, ferie og fritid. Heldigvis står mine maskiner altid fremme og klar til bare at sy 5 minutter - hurra for mit syværelse :) De sidste par uger er et par bestillinger og lidt andet kørt igennem maskinerne - se hvad jeg har til salg på Instagram under navnet "handmadebypips".

Savlesmække og suttesnor - mener stoffet er fra Stof & stil for flere år siden.

Bloomers str. 68 - stof fra min arbejdstur til Brighton sidste år i juni.

Bloomers str. 68 med matchende savlesmæk og suttesnor i stof fra Stof2000.

Savlesmække og suttesnor i noget gammelt stof fra min mormor.

Endnu en babynest i det fine grå stof med stjerner fra Stof & Stil.

Et lille resteprojekt - en vimpelranke med 10 vimpler i de sartgrønne farver - stofferne er fra Stof2000 og Stof & stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...