søndag den 6. august 2017

Træningsupdate - JULI

I juli blev træningsmængden formindsket i forhold til de forrige måneder, og alligevel blev det til 13 træninger, hvoraf de 9 er løbeture. På ferien fik jeg løbet 6 af de 14 morgener, og det blev til 5 km i gennemsnit. Det var skønt at løbe langs stranden, men også en smule varmt.

Min nye løbetrøje, som jeg stadig har optur over at kunne passe i en str. M :)


Jeg har også siddet lidt på hesteryg, håber at det bliver en længere tur næste gang jeg tager til Midtjylland.

På ferien holdt jeg mig ikke til min kostplan, men forsøgte bare at være lidt fornuftig. Så nogle af dagene tog jeg en proteinbar, og så havde jeg taget min smagsprøve på BCCA fra Bodylab med mig - det smagte mest af tyggegummi... Og jeg ved stadig ikke hvad det der BCCA gør godt for...

Med i kufferten var også nogle smagsprøver på protein, så jeg kunne fastholde min proteinshake om morgenen - dog spiste jeg også en bolle med drengene (det var jo altså ferie). Jeg er kørt lidt død i vaniljemilkshake og den med proteinellasmagen, så det var dejligt at smage nogle nye. Nu har jeg også købt to forskellige med jordbær hjem, samt fået en smagsprøve på den nye med passion og mango, dén glæder jeg mig til at smage. I skrivende stund er det stadig muligt at få en smagsprøve gratis ved at købe for minimum 99 kr. hos Bodylab.dk





Dagen efter vi kom hjem fra ferien, skulle jeg op og vejes for sidste gang i mit 2. FitChallenge forløb. Jeg havde ikke de store forventninger, for udover min morgenshake og en løbetur hver 2. dag, stod kosten på pizza, pasta og is. Men igen blev jeg positivt overrasket, for jeg havde tabt mig igen! Jeg havde tabt lidt over 1 kg i løbet af juli måned, og er også blevet ét år yngre i bodyage. 

I alt 4 måneder har jeg været i gang, min krop er gået fra at være 45 år til nu at være 29 :) Jeg har tabt mig 8,2 kg heraf 7,6 kg fedt. Min BMI og fedtprocent er tæt på normale, dog har jeg stadig lidt for meget af det indre fedt. Jeg har fravalgt at deltage i FitChallenge i august og september, men jeg fortsætter med kosten og skal også have gang i motionen igen. 

På de 4 måneder har jeg virkelig fundet glæden ved at løbe (og dyrke motion) samt glæden ved sund mad. Det går stadig super med morgenmad (proteinshake), formiddag på arbejdet er stadig skyr og frokosten er bønner, andre grøntsager og noget protein (kød, fisk eller hytteost) - det svære er "hyggen". Hele to gange i den forgangne uge har der været kage/is på arbejdet grundet fødselsdag og ferie. Jeg kan godt mærke, at jeg har sluppet tøjlerne lidt for meget, og det vil jeg nu kæmpe for at få rettet op på.

Hvis jeg kan, kan du også :)
– Dette indlæg indeholder affiliate links

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...