mandag den 13. november 2017

Krea hygge

I lørdags havde jeg inviteret en flok veninder til krea-hygge, desværre var der kun 2 som kunne. Men vi hyggede og selvfølgelig bagte jeg lækker kage til os.


Vi havde et par hyggelige timer, og vi fandt en ny dato allerede i januar, hvor det ser ud til vi bliver en del flere. Jeg gæder mig allerede, for det giver SÅ meget energi at være kreativ sammen med mine veninder. Mine veninder syede, mens jeg lavede noget julepynt - jeg kan dog ikke vise det, da jeg laver en adventskalender med hjemmelavet julepynt, så det bliver vist 2. søndag i advent :)

I går var der bare dømt søndagshygge herhjemme, vi slappede, jeg fik syet og ryddet lidt op. Ungerne var hos deres far, så jeg kunne brede mig ved spisebordet, og så kunne kæresten og jeg spise ved sofabordet.

2 kommentarer:

  1. LIKE! Glæder mig til næste gang hvor det ser ud som om jeg kan!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt ;) glæder mig også ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...