fredag den 30. august 2013

Så lykkedes det....

Jeg har i et par uger været i gang med en sengerand til en veninde. Det haster ikke, for hendes lille pige bør først komme i slutningen af oktober :) Fyldet er en skummadras fra Stof&Stil, så tykkelsen er 3 cm (hvilket vist er 1 cm mindre end Sebras sengerande). Vi blev enige om en højde på 25 cm, og min veninde valgte dette sorte stjernestof fra Stof2000. Jeg har lavet velcro-lukning i den ene ende, så betrækket kan vaskes. Jeg overvejer, om jeg næste gang skal prøve med en velcro-lukning i bunden, så det er nemmere at tage betrækket af... Nu må jeg se, om jeg overhovedet skal sy flere...



6 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fint!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Er også ret tilfreds, og mere vigtigt det er modtageren også :D

      Slet
  2. Den er da blevet super fin :-) Jeg havde også overvejet velcro lukning i bunden, men syntes at det var et alt for uoverskueligt projekt, og så syntes jeg det er hurtigere at sy en lynlås i ;-) Og så heller "slogs" lidt med at få madressen ind i "tuben" :-) Kh

    SvarSlet
  3. Hvad tager du for at sy en sengerand?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ca 375kr i mønstret stof - kontakt mig evt på mail P.lindehoej@gmail.com

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...